هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 

 

 

تور کیش هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش به لحاظ قیمت بسیار مناسب است و به همین جهت مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. خوب است بدانید که نام سابق این هتل آرامش بوده است. علاوه بر این هتل قاصدک کیش برای مسافران خارجی که به قصد تمدید ویزا به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند نیز مناسب می باشد. این هتل در واقع یک مهمان پذیر است اما دارای اتاق های بسیار تمیزی می باشد و مهمانان عزیز با خیالی آسوده می توانند در این هتل اقامت کنند. برای مسافران تور کیش که می خواهند در اتاق های 4 و 5 تخته با قیمت مناسب اقامت داشته باشند هتل قاصدک می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.

تور کیش هتل قاصدک کیش

 

 

 

تور کیش هتل اسپادانا

هتل اسپادانا کیش درسال 1379 افتتاح شده است و در بلوار ایران جنب صدا و سیما قرار دارد. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. هتل اسپادانا هتلی ساحلی است که تنها 10 دقیقه تا مرکز جزیره زیبای کیش فاصله دارد. هتل 3 ستاره اسپادانا دارای اتاق های تمیز می باشد که مجهز به یخچال , تلویزیون ,  سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سایر امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران با غذاهای لذیذ خوش مزه و متنوع اشاره کرد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

 

 

 

هتل گلدیس کیش

 

 

 

 

تور کیش هتل گلدیس

 


هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی کیش می باشد که در سال 1369 طی یک قرار داد 10 ساله توسط مدیر سازمان عمران جزیره زیبای کیش به امضاء رسید که این هتل با عنوان هتلی دو ستاره به مدت 10 سال فعالیت داشته باشد. در سال 1379 این هتل دست خوش تغییراتی قرار گرفت و همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.مسافران تور کیش می توانند در این هتل به راحتی اقامت داشته باشند زیرا هتلی پر سابقه و مناسب است. پرسنل هتل با احترام فراوان پذیرای مهمانان عزیز خود می باشند. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع و خوش مزه ای می باشد و مسافران تور کیش می توانند از نوش جان کردن آن لذت ببرند.

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 11 فروردين 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی